O czym nie można zapomnieć, planując wesele?
Nie od dziś wiadomo, że przy organizacji wesela, jest tyle spraw do załatwienia, że bardzo łatwo o czymś zapomnieć. Tym bardziej, że teraz w sklepach z dekoracjami przyjęć można znaleźć tyle rozmaitych i praktycznych gadżetów, że na pewno jest w czym wybierać. O czym warto pamiętać? Co na pewno przyda się na każdym weselu?
Numery stołów i plan stołów weselnych
Numery stołów wraz z planem to obowiązkowy asortyment na każdym dużym przyjęciu. Dzięki takim gadżetom łatwiej i sprawniej usadzić gości oraz zadbać o ich komfort już na samym początku imprezy. Co ciekawe, nie tylko na weselach to wszystko się sprawdza. Organizatorzy imprez takich jak sylwester, andrzejki, 18-stki czy imprezy pracownicze również korzystają z tego rozwiązania.
Gdzie je umieścić?
Duża, efektowna rama przypominająca obraz na gustownej nodze, w której umieszczona jest szczegółowa lista gości (imiona i nazwiska) wraz z ich usadowieniem do konkretnych numerów stolików zazwyczaj umieszczona jest przed wejściem na salę, by każdy kto przejdzie przez jej prób, doskonale wiedział jakie powinien zająć miejsce. Na stołach z kolei znajdują się numery stołów – mogą być one umieszczone w ramkach na zdjęcia.
Czy warto takie coś zastosować na swojej imprezie?
Osoby, które zdecydowały się na takie praktyczne gadżety zdecydowanie twierdzą, że tak. Przyspiesza to rozpoczęcie imprezy, a sami goście czują się lepiej, gdy wiedzą wcześniej (przed wejściem na salę) gdzie siedzą i gdzie mają się kierować. Takie rozwiązanie pozwala zaoszczędzić sporo czasu na krążeniu po stolikach oraz nie wymusza zaangażowania obsługi restauracji do usadzania gości. Sami państwo młodzi też się czują komfortowo, gdy ich goście dokładnie znają swoje miejsce i stolik, przy którym spędzą resztę wieczoru.
Osoby zajmujące się planowaniem imprez, polecają takie rozwiązanie klientom. Tablica z nazwiskami gości oraz same numery na stoliki to wydatek zaledwie kilkudziesięciu złotych, a efekt naprawdę jest elegancki i podoba się zaproszonym gościom.